Klachtenregeling

Januari 2021

 

 

Natuurlijk proberen wij als vereniging iedereen veel zwemplezier te bieden. Heeft u toch een klacht? Stuur dan een mail naar het secretariaat (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Wij zullen ons uiterste best doen om samen zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Afhankelijk van de aard en de omvang van uw klacht wordt deze besproken in de betreffende commissie en/of het bestuur. Daar wordt de afweging gemaakt hoe hier verder mee om te gaan en wie of welke commissie dit verder oppakt. Dit zal altijd een andere persoon of commissie zijn dan degene waartegen of waarover de klacht is ingediend. U ontvangt een terugkoppeling van de uitkomst.

 

De klacht wordt bij ontvangst geregistreerd zodat wij hier ook van kunnen leren. Na ontvangst gaat een termijn van 6 weken lopen voor de afhandeling. .